lauantai 14. joulukuuta 2013

Esittely

Elikkäs vihdoista viimein päätin tehdä blogin jossa jaan kokemuksia lukemistani kirjoista. Olen ottanut itselleni haasteen (koska rakastan haasteita) lukea kaikki kirjat "1001 books you must read beafore you die" listalta. Ja koska olen täydellisyyteen pyrkivä ihminen olen päättänyt lukea kaikki neljä painosta eli yhteensä 1305 kirjaa. Tehtävä on luultavasti mahdoton mutta eipähän lopu luettava! Tällä hetkellä olen lukenut 42 kirjaa eli matka on pitkä mutta innoissani olen että pääsen jakamaan kaikki hyvät (sekä huonot joita epäilemättäkin eteen tulee) kirjat kanssanne :)

Tässä on linkki listaan johon on listattu kaikki neljän painoksen kirjat. "1001 books you must read beafore you die" listahan päivittyy aina muutaman vuoden välein että tuo minun listani tulee sitten kasvamaan aina välillä muutamalla kirjalla.

http://www.shelfari.com/groups/11271/about

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti